#8628 | 2017-05-16 Oslo, Norway

Service Manager for Support/Helpdesk søkes til utfordrende oppdrag

For en kunde søker vi nå etter en IT Service Manager som skal hjelpe dem med å reorganisere og forbedre eksisterende service team (15 personer) som i dag behandler over 1000 brukere. Behovet for denne ressursen henger sammen med store interne forandringer og ekspansjon, og krever en person med sterke personlige egenskaper.

Du vil være tilknyttet kundens Oslokontor, men jobben krever mye reising utenlands i ukedager.

Du skal:
  • Lede et serviceteam på 15 personer med engelsk som arbeidsspråk.
  • Initiere og gjennomføre nødvendige forandringer i forhold til rutiner og daglig praksis.
  • Inspirere og "coache" ditt team.
  • Kunne ta upopulære avgjørelser når det trengs.

Kompetansekrav:
  • Erfaring med IT ServiceDesk.
  • Erfaring med ITIL rammeverk.
  • God forretningsforståelse.

  • Ypperlige kommunikasjonsegenskaper.
  • Sterke mellommenneskelige personlige egenskaper.
  • Sterk relasjonsbygger.

  • Et stort pluss med erfaring innen liknende ansvarsrolle for support/helpdesk, men en kombinasjon av annen relevant erfaring kan vekte.
  • Et pluss (men ikke et krav) om du har arbeidserfaring for/i de Baltiske landende, og/eller språkferdigheter i relasjon til dette.

Språkkrav: Skandinavisk og Engelsk
Omfang: 100%, "onsite"
Prisrate: Etter avtale

Meld din interesse via skjema under, og aktuelle profiler kontaktes fortløpende.

Start: ASAP
Varighet: 6 mndr + opsjon
Arbeidssted: Oslo, Norway
Krav: Min. 5 års profesjonell IT-erfaring.
Jobbtype: Frilans

Prosjektet er stengt

Beklager, vi er ikke lenger på utkikk etter konsulenter for dette prosjektet.

Klikk på «Tilgjengelige prosjekter» for å se en oversikt over aktuelle prosjekter.

Hvis du er en kunde som ser etter denne typen profil, kan du bruke skjemaet «Se en konsulent-CV» på det andre nettstedet vårt.