#12907 | 2019-01-11 Bergen, Norway

Førstelinje support / helpdesk juniorkonsulent

Beskrivelse:
Kunden er et større norsk ingeniørselskap med avdelinger i hele Norge. De trenger nå å forsterke support/helpdesk i Bergen. Kontoret er godt etablert med gode rutiner.

Kompetansekrav:
Må ha:
  • Gode kunnskaper om Windows, Office (Office 365)
  • Erfaring fra feilsøking på hardware/Software
  • Grunnleggende kunnskaper om nettverk
  • Arbeidserfaring fra tilsvarende support og helpdesk

Personlige egenskaper:
  • Selvstendig, serviceinnstilt og omgjengelig person
  • Flink til å kommunisere
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig


Start: 1. april 2019 (eventuelt før)
Varighet: 3-6 mndr med mulig ansettelse etter det
Arbeidssted: Bergen
Krav: Junior IT-erfaring, minimum 1-2 år
Jobbtype: Frilans

Prosjektet er stengt

Beklager, vi er ikke lenger på utkikk etter konsulenter for dette prosjektet.

Klikk på «Tilgjengelige prosjekter» for å se en oversikt over aktuelle prosjekter.

Hvis du er en kunde som ser etter denne typen profil, kan du bruke skjemaet «Se en konsulent-CV» på det andre nettstedet vårt.

ProData Consult lagrer data i din nettleser / enhet ved hjelp av cookies for statistikk og optimalisering av våre nettsteder og eventuelt for målrettet annonsering. Ved å godta, gir du oss ditt samtykke til denne bruken av cookies. Les våre personvernregler for mer informasjon. Du kan alltid trekke samtykket ditt her: Personvernerklæring og informasjonskapsler

Nettstedet krever bruk av "Nødvendige cookies". Våre nødvendige cookies brukes kun for å levere et fungerende nettsted og webservice.

Utvalgte tredjepartstjenester kan lagre cookies for å plassere relevante annonser som skal leveres til deg på tredjeparts nettsteder.