#13335 | 2019-03-08 Oslo, Norway

Konsulent til Førstelinjesupport - Servicedesk

For vår kunde på Helsfyr i Oslo søker vi en person til førstelinjesupport på servicedesk. Stillingen innebærer support på klienter, mobile enheter og møterom/videokonferanser via et godt utbygget Helpdesk-system basert på ITIL-prosesser.

Det er behov for faglig kompetanse innen Windows operativsystem og programvare som:

  • Windows 7/10
  • Office
  • Outlook
  • Skype
  • Sharepoint m.m.

Den rette kandidaten er en systematisk, selvstendig og nysgjerrig person som har lyst til å lære og tilegne seg ny kompetanse. Han eller hun må være sosial og flink til å behandle brukerne på en god måte, samt skape et godt miljø i seksjonen.

Det er ønskelig at kandidaten har erfaring fra servicebransjen.

Normal arbeidstid: 08:00-15:45

Start: 01.04.2019
Varighet: 3 måneder med opsjon på forlengelse
Arbeidssted: Oslo, Norway
Krav: Min. 5 års profesjonell IT-erfaring.
Jobbtype: Frilans

Prosjektet er stengt

Beklager, vi er ikke lenger på utkikk etter konsulenter for dette prosjektet.

Klikk på «Tilgjengelige prosjekter» for å se en oversikt over aktuelle prosjekter.

Hvis du er en kunde som ser etter denne typen profil, kan du bruke skjemaet «Se en konsulent-CV» på det andre nettstedet vårt.

ProData Consult lagrer data i din nettleser / enhet ved hjelp av cookies for statistikk og optimalisering av våre nettsteder og eventuelt for målrettet annonsering. Ved å godta, gir du oss ditt samtykke til denne bruken av cookies. Les våre personvernregler for mer informasjon. Du kan alltid trekke samtykket ditt her: Personvernerklæring og informasjonskapsler

Nettstedet krever bruk av "Nødvendige cookies". Våre nødvendige cookies brukes kun for å levere et fungerende nettsted og webservice.

Utvalgte tredjepartstjenester kan lagre cookies for å plassere relevante annonser som skal leveres til deg på tredjeparts nettsteder.