For vår kunde innen forsikringsmegling søker vi en imøtekommende IT-medarbeider til førstelinje support.
Plattform: - Windows 7 /10-basert, bedriftskontrollert miljø
- Servere driftes fra Stockholm og Frankfurt
- Nordisk / Global IT matriseorganisasjon
Eksempler på arbeidsoppgaver: - Ticket Management i ServiceNow
- Telefonsupport for alle kolleger i Norden
- Onboarding og off-boarding av ansatte
Den riktige konsulenten har praktisk erfaring med følgende systemer/oppgaver: - Håndtering av log-in problemer, resette passord, PC set up, telefoninstruksjoner, brukermanualer
- Access management (Group Management, noen lokale, noen via ServiceNow-forespørselsskjemaer)
- Problemer med distribusjon av applikasjoner (kjøres via global Appstore). Hovedsakelig lokal klient-feilsøking, ikke selve SCCM-plattformen.
- WebEx-støtte, innstillinger, brukerveiledning og feilsøking
- Dynamics CRM-støtte (ikke forretningsstøtte, bare hvordan det fungerer, eller generell feilsøking)
- Håndtering av skriverfeil - papirstopp, autentisering, toner osv.
- Interne innkjøpsordre for forskjellig IT-maskinvare; mobiltelefon, bærbare datamaskiner, docking, mus, tastaturer - inkludert registrering i maskinvaredepot.
- Problemer med nettverkstilkoblinger - kabel / WiFi
- Oppfølging av møterom, sørge for at video / projektor / telefon / høyttalere fungerer som forventet.
Krav til språk: Skandinavisk Konsulenten skal ha gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig, og beherske enten norsk, svensk eller dansk språk.
Hvis du ønsker å vise din interesse eller har spørsmål angående prosjektet, ikke nøl med å ta kontakt.
Start: Snarest
Varighet: 6 måneder (+ mulig forlengelse)
Arbeidssted: Oslo, Norge
Krav: Min. 1 års profesjonell IT-erfaring.
Jobbtype: Frilans