For en stor kunde i helsesektoren søker vi to Supportkonsulenter som skal bidra til brukernære serviceoppgaver. På grunn av økt aktivitet i
forbindelse med Corona-situasjonen samt sluttføring av Windows 10-prosjektet, er det behov for konsulenter som kan bidra etter behov til serviceoppgaver, primært på sykehuset i Tromsø/UNN Tromsø.
Ansvarsområde: Brukerstøtte PC-klienter og annet IKT-teknisk utstyr.
Hovedoppgaver: - Være tilgjengelig og bistå med typisk "brukernær service"-saker, d.v.s. utplassering av datautstyr og klienter, lettere feilsøk, støtte og supportere brukere på sykehusene eller kontorlokasjoner i området. Kontortid/virkedager 0800-1530.
- Jobbe sammen med kundens driftsorganisasjon.
- Erfaringsoverføring til kundens driftorganisasjon.
Kompetanse og erfaring: - Helst fagutdanning og gjerne relevant sertifisering for oppgavene.
- Eventuelle sertifiseringer bør være bransjestandard.
- Gjerne erfaring fra lignende oppgaver fra større driftsmiljø.
- Gjerne noe erfaring fra større driftsmiljø og gjerne innen helse.
- Service- og løsningsorientert.
Krav til språk: Norsk Konsulenten skal ha meget gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk.
Hvis du ønsker å vise din interesse eller har spørsmål angående prosjektet, ikke nøl med å ta kontakt.
Start: 05.05.2020
Varighet: 31.12.2020
Arbeidssted: Tromsø, Norway
Krav: Min. 5 års profesjonell IT-erfaring.
Jobbtype: Frilans