På vegne av kunde i offentlig sektor søker vi etter en køkoordinator til Operation Center hos seksjonen Datakommunikasjon i Sykehuspartner.
Konsulenten skal koordinere alle bestillinger som kommer inn til Operation center og vil være første kontaktledd
Arbeidsoppgaver: - Følge opp at henvendelser blir løst i henhold til SLA, og ha et spesielt fokus på oppføling av henvendelser som nærmer seg brudd på avtalt løsningstid, uansett om saken ligger hos 2. eller 3. linje.
- Være kontakt punkt for OpAns / Driftssenter vedrørende kritiske hendelser 1a og 2a saker. Slik at ressurs blir involvert raskest mulig.
- Fordele alle incidenter samt incident task i HP Service Manager
- Fordeling av Leveranser i change og request modul i HP Service Manager
- Bistå i utførelse av leveranser
- Sikre god dialog, informasjonsflyt og arbeidsflyt mellom gitte enheter i feil og leveranse-situasjoner, herunder også eskaleringer. Naturlige grensesnitt er Kontrollsenter i IKT-tjenester (KOS), Driftssenteret v/ OpAns og enheter i OC (Operasjonssenter). Dette er de naturlige grensesnittene, men andre grensesnitt vil tilfalle KK i enkelte situasjoner, som Service Manager, Change Management, ledelse osv.
Må-ha krav: - Arbeidsspråk er norsk (skriftlig/muntlig)
- Kjennskap til HP Service Manager
- Generelt god teknisk forståelse på nettverk
Ønsket kompetanse: - God teknisk innsikt og forståelse
- Kjennskap til IT-systemer brukt i Helse Sør-Øst
- Erfaring fra tidligere koordineringsjobb / dispatch jobb
Start: 03.08.20
Varighet: 31.12.20 (Opsjon 31.12.21)
Arbeidssted: Oslo, Norway
Krav: Min. 5 års profesjonell IT-erfaring.
Jobbtype: Frilans